V České republice každoročně vzniká rekordně velké množství firem. V 1. pololetí roku 2020 jich na trh vstoupilo 13 571.

Do základního kapitálu letos podnikatelé investovali 5,6 miliard korun. Celkový počet společností registrovaných v ČR je okolo 450 000. Tyto informace vyplývají z databází a výpočtů poradenské společnosti Bisnode.

Přes 400 000 firem! Člověk si řekne jak je možné, že se tyto firmy vůbec uživí?

Tajemství úspěchu je v reklamě. Mezi nejpopulárnější formy reklamy či zviditelnění patří inzerce do rádií, novin, televizí či jiných médií ale samozřejmě i do internetové reklamy.

A k těm se právě teď dostaváme. Není to tak dlouho co jsem vedla rozhovor s jedním z úspěšných českých podnikatelů panem Radimem Daněčkem.

Radim působí ve velmi náročném a konkurenčním oboru stavebnictví a na mou otázku: "v čem podle tebe tkví tajemství úspěchu?", mi odpověděl: "musíš mít cíl a odhodlání, základní kapitál a dobře vybranou formu reklamy."

No jo, řeknete si, to není žádná novinka. Mám nadšení, cíl a své peníze investuji do letáků, nahraji audiostopu, kterou následně publikuji do rádií a zákazníci se jen pohrnou. Ale to je možná chyba! Je velice důležité, zvláště při začátku podnikání, investovat své peníze do potenciálně nejlepší možné reklamy. Takové, která si potenciální zákazníky najde sama, popřípadě zákazníkům hodně ulehčí najít Vaši firmu, výrobek nebo službu.

Z rozhovoru s Radimem jsem pochopila, že jedna z nejdůležitějších částí reklam, je reklama na internetu spojená se snadným a rychlým vyhledáním Vaší služby.

On sám nám prozradil, že je dlouhodobým klientem portálů Atlasfirem.info, Info-Brno.cz a dalších a tvrdí, že toto byla jedna z nejlepších investicí do propagací v jeho podnikání.

V případě poptávky je nejdůležitější uspokojit klienta nejlukrativnější nabídkou. Nabídkou, za kterou je klient ochotný zaplatit. Klient totiž nezavolá na číslo které slyšel v rádiu. On klikne na odkaz s mojí stránkou a začne řešit záležitost přímo ze svého pokoje od svého počítače. To je kouzlo úspěchu.

Ať si z toho každý vezme, co uzná za vhodné, ale snad jsem Vás trochu nasměrovala a poradila, jak investovat do reklamy efektivním způsobem. I kdyby to dalo inspiraci nebo pomohlo jen pár lidem do začátku, tak to stálo za to. Za Vaše názory, spekulace a zkušenosti v komentářích budu jedině ráda.



Komentáře

  1. za mě super! hodně štěstí v následujícím roce!

    OdpovědětVymazat
  2. Velmi dobře napsáno, souhlasím se vším na 100%

    OdpovědětVymazat
  3. 8 let využívám služeb portálů Info s maximální spokojeností.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat